Uslovi kupovine

Opšti uslovi kupovine

Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je www.myshop.rs . Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pošti i pošalje narudžbinu Prodavcu, ili pošalje narudžbinu, pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Putem web shopa www.myshop.rs  kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.
Cene su sa PDV-om.
Valuta je srpski dinar (rsd).
Istaknute cene u web shopu važe isključivo za kupovinu putem interneta.

NARUČIVANJE 
Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a  o tome će obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

U slučaju da nakon izvršenog poručivanja bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena (na primer umesto 1000 dinara, stoji cena 100 dinara), prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku poučivanja. U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni model plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.

DOSTAVA
Uslovi dostave  
Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području cele Srbije, izuzev Kosova. Proizvodi se šalju putem dostavne službe.
Okvirni rok isporuke je 2-3 radna dana. Rok počinje od trenutka kad myshop.rs primi uplatu na žiro račun  ili kada autorizacija kreditnih kartica bude odobrena. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda  ili državnih praznika. Dostava se naplaćuje 280 dinara i jedinstvena je za celu pošiljku (ne naplaćuje se za svaki poručeni proizvod pojedinačno). 

Ostali uslovi dostave: 
Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. 
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja!
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. 
Rok za prijavu reklamacije na oštećenje u transportu je 24h od trenutka preuzimanja robe. 

PLAĆANJE 
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti platnom karticom, pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom.   

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine karticama Dina, Visa, Maestro i Master Card garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

POVRAT / REKLAMACIJE
Reklamacije, saobraznost Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. 


U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Srebrnara odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost myshop.rs ne postoji ako isporučena roba:

  1. odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  2. ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  3.  ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste  
  4. po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe



Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manji od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, ketridži, glave štampača,... Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao. Softver koji je isporučen uz računar ili uređaj ne potpada pod uslove saobraznosti. 

Postupak reklamacije  
Potrošač može izjaviti reklamaciju zbog nesaobraznosti robe i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostaka elektronskim putem na e-mail adresu kontakt@myshop.rs ili pismeno na adresu sedišta. Uz reklamaciju priložite račun, kopiju računa ili drugi dokaz o kupovini. Nesaobrazan proizvod nam možete poslati putem kurirske službe Dxpress.  Najkasnije, u roku od 8 dana od prijema reklamacije myshop.rs će da odgovori na reklamaciju sa odlukom da li prihvata reklamaciju, izjašnjenjem o zahtevu potrošača i predlogom i rokom za rešavanje reklamacije.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ovlašćeni ste da odustanete od ugovora ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, te ste u skladu sa članom 35. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni ste za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja* robom na način koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. 

Rukovanje proizvodom umanjuje vrednost proizvoda.  
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite  na kontakt@myshop.rs i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom na adresu: ---- ----- ------

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i pratećom dokumentacijom (garantni list, uputstva itd.).  

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupilo oštećenja proizvoda krivicom kupca, obiće se vraćanje cene i proizvod  će mu biti vraćen na njegov trošak. Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda. 
Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. Myshop.rs će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema obrasca za odustanak Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa. Myshop.rs može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo. 

Preporučujemo Vam: 

  •  da dobro pogledate karakteristike artikla koji su navedeni u ponudi prilikom izbora proizvoda,  
  • da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod sa neoštećenom ambalažom 
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrednost proizvoda
  • da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. ogreban proizvod što je nastalo usled transporta ili skladištenja) što pre nas obavestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti. 
Pregledano